Märkt för livet!

Jag har gjort det . Jag kan inte riktigt fatta att jag har gjort det .
Jag har tatuerat mig . OCH jaa det gjorde JÄVLIGT ont . Men nu är jag stolt över att ha gjort den . ;)
Det kändes som tusen nålar genom huden . aj aj aj .
Det blev på vristen . OCH om jag mot all förmodan ska tatuera mig igen så blir det mina barns namn . :)
Men det ska vara mycket till om jag nu ska göra det . FÖR fy tusan så ont det gjorde..


Åå mammas älsklingspojkar har feber igen :( SÅ jobbigt , stackars mina små guldklimpar .
Nästan 40 graders feber :( Dom är väldigt gnälliga , men sen verkar dom inte ha så ont någonstans.
MEN jag hoppas innerligt att det inte har med öronen att göra igen :( Jag kan nästan tro att dom har fått öroninflammation igen . MEn jag är ingen läkare...



Nu blir det lite lördagsmys innan Johan börjar jobba igen . TRÅKIGT!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ingen bild på tatueringen?? Trodde vi läsare skulle få se ...:P

2010-11-22 @ 05:09:26

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback