Morsning.

Måndag morgon .
Fick lite sovmorgon till 8 , Johan gick snällt upp och tog barnen :)

Nu har vi myst lite i soffan . Nu är det dags för vardagssysslor igen , trååkigt..
Pojkarna är lite piggare idag och har inte så mycket feber . Men dom är fruktansvärt gnälliga . HOppas antibiotikan hjälper snart och fort .
Idag ska jag ringa till öronmottagningen . Nu får det vara nog helt enkelt.. Jag vill inte ha det mer så här .
Det blir ju synd om lilla Tindrus , hon blir lidande mycket :( Man kan ju inte göra samma saker och det går åt så mycket mer tid åt pojkarna..

Ja ja! Idag blir det en familjedag när Johan kommer hem från fiffle och ekenäs . Inte ofta vi har såna dagar så man får väl passa på att njuta!!


Sen hoppas jag att Sanna ringer och säger att det finns ett ledigt hotellrum och att jag får lite rabatt :)
Skulle göra min dag till mycket bättre ;) SÅ kom igen nu Sanna ring inom snarast haha!!

Nehe frukostdags var det tal om här .
Ha en trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag ringer så fort Marcus har hört av sig :)

2010-11-22 @ 09:22:17

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback