Myys..

Kort uppdatering om vår myskväll :)
Pojkarna la vi klockan 7 , dom var jättetrötta så dom somnade på 2 sek ..
Jag stekte några korvar till Tindrus och nu sitter vi i soffan och myser :)
Snart blir det idol :)

Imorgon blir det en runda på staden , och även till Nässjö kanske :) Maria tipsade mig om ROSA julstjärna vilket är nästan ett måste till min sessas rum då allt annat är rosa :)


Funderar även på framtiden . SKa man söka vårdnadsbidrag och vara hemma lite , eller ska man jobba ?
MEN VAD ska jag jobba med är en väldigt bra fråga!!
Har ju sökt dagisplats till den 7 mars , men nu verkar det vara lite ont om platser till våren??
Jag vill ju ha alla 3 på samma dagis och inte behöva fara runt hela vetlanda kommun för att komma fram .
NEJ TACK..
Ne jag får nog fortsätta att fundera på det asså .


NU blir det mys i soffan med världens bästa sessa.. och lyssna till pojkarnas goa snarkningar ;)

Undrar vad alla mina fina vänner gör ikväll , hoppas ni har en bra kväll och att ni får en bra helg :)
Tack för att ni orka lyssna på mig JUST NU och föralltid med för den delen <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Nina va hemma så länge du kan.. du ska ju ändå jobba hela livet:P hihi

2010-11-26 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback