sjukstuga igen!!

Söndag kväll och 2 av 3 barn sover .
Tindra somnade på väg hem från sin mormor och morfar och då blir det så svårt för henne att somna vid 7 . :/

Dagen började med att vi försov oss , Tindra kom och klappade mig i huvudet och jag kollade på klockan strax efter halv 9 . Och vi skulle vara på sjukan vid 10 i eksjö och innan dess skulle jag köra Tindra till sin mormor då hon inte hade någon bil att hämta henne..
Vi kom dit halv 11 . Förstod knappt vad läkaren sa , men sköterskan var bra .
Och ja , lille Melvin hade öroninflammation på båda sidorna :( och Theo på sin vänstra sida. Dock var han väldigt röd i sitt högra :( Nu hoppas jag innerligt att vi får remissen fort . Orkar inte ha det så här längre . Dom är friska max 2,3 veckor sen är dom sjuka igen :( det är ju så synd om dom . Melvin hade 40.9 graders feber . Jag ringde och ringde till Barnakuten men kom inte fram men jag gav honom både alvedon och efter 2 timmar gav jag han ipren och till slut var den nere på 38,9 . Han var så varm och slö min lille kille :(

Och när vi väl har börjat få dom att äta , ja då blir dom sjuka och det blir en lång väg tillbaka :( Man orkar inte hur mycket som helst som en förälder!! Mina små prinsar . Peppar peppar så har min sessa klarat sig!!

Sen blev vi bjudna på mat hemma hos mor och far som nästan varje söndag . SÖndagsstek :) GOTT!!!


Nu väntar jag på att min lilla sessa ska somna så jag får egen tid i soffan för det kan behövas idag !

Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Stakars gullungar, hoppas allt försvinner snart att ni slipper dethär. Skickar en krya på er kram från Mysan :)

2010-11-21 @ 19:47:06
URL: http://busfroetochjag.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ajdå! Grabbar små! Hoppas de blir friska snart!

2010-11-21 @ 20:01:13
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback