Suck!

När äntligen maten började funka för Theo då han åt 2 riktiga mål om dagen + gröt 2 gånger om dagen , JA då har det börja skita sig igen :( Nu funkar inget , men det är nog för att han är sjuk ! Jag hoppas det iaf och att han återfår sin aptit igen . Det var ju så underbart när det funkade klockrent :)
Min lille kille . Melvin trilskas som vanligt med maten , ibland äter han några skedar , ibland inte . Men just nu när han också är sjuk JA då funkar inget . :(



Jaha 2 sjuka pojkar , en karl som tror han dör när som . DOm skulle veta hur det kännas att föda barn då skulle dom aldrig klaga på en liten förkylning ;)
Tindrus har klarat sig hyfsat även jag :)



Nehe nu ska jag ta och krypa ner i sängen .
Måna tankar och funderingar med allt .  HUR ska man göra ? Vad vill man ? Snart kommer verkligheten i fatt en.
Har sökt dagisplats för grabbarna , men har inget jobb . Och fullt verkar det vara överallt :( STOR SUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

sv: ok ja den har ja hört talas om. men bvc säger att den inte är lika bra, att inotyolen är den bästa. ne hon bajsar inte så många gånger, men har varit mindre varje gång, men så har det vatt ett bra tag. jag har vanliga servetter, dom man doppar i vatten. Men sen har ja bytt våtservetter från liberos till baby elle va dom heter, den gula förpackningen med brun text, tror det va då det börja. kanske skulle byta tillbaka?! kram

2010-11-03 @ 23:10:57
URL: http://busfroetochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det som har kommit ifatt dig? Har det hänt något?

Du har 3 väldigt fina barn =)

2010-11-04 @ 07:00:48

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback