Fortfarande sjukstuga!

Dålig uppdatering , sorry mina trogna läsare ;)
Ne men här har vi fortfarande sjukstuga :( Min lille Melvin har fortfarande feber .
Var i nässjö igår (Så JÄVLA illa att dom ej har öppet i vetlanda farligt att skaffa en barnläkare till eller ?)
Aja i vilket fall så hade han 39 graders feber men alla tester visar bra (skönt att det inte var något mer urinvägarna) vi har sluppit det sen i våras och så vill vi att det ska förbli!!
I vilket fall så ringde läkaren mig idag och hon hoppades att han inte skulle haft någon feber idag men tyvärr hade han ju det , fast lägre än igår.. MEn vi fick sätta oss i bilen att åka upp till jönköping .

Han har massa vätska i öronen och nu har han fått starkare antibiotika så nu hoppas vi att det försvinner fort!!


ja men annars har vi vart inne mestadels om dagarna :( vart jätte tråkiga , men nu vill ja bara ha mina pojkar friska.. Hoppas det blir snart för stackars lilla Tindra blir drabbad mest!

Har även bokat hotellrum nu , så nu längtar jag att dagen ska bli nådd dit också :)


Nu ska jag krypa ner i sängen och sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback