Vuxen eller inte?

Sitter här och tänker på en gammal vän , som "nog" ligger inne på bb just nu för att föda fram en liten bebis :)
Jag hoppas innerligt att allt går bra för dig vännen.
VI var verkligen världens bästa vänner förr , men sen förändrades allt . Men idag har vi lite kontakt iaf så det är ju roligt :) Förr var vi med varandra dygnet runt ,gjorde hyss och hade riktigt skoj :)

Vet ni , jag saknar tiden då jag gick i skolan både låg,mellan och högstadiet , och samtidigt gymnasiet .
Det är nu man tänker tillbaka hur JÄVLA bra man hade , slapp tänka på "vuxen problem" ;)
Men nu är jag själv vuxen ? ELLER? Jo men det är jag ju , har ju 3 barn , ett hus , en karl , en hund , utgifter , inkomster , jaa jag är nog vuxen trots allt .
Men livet var nog ganska härlligt när man slapp tänka på vuxenheter . ;)



Jaha då blev det inte många timmar sömn i natt :(
Började först att vi hade barnvakt igår kväll och lille Melvin bökade och hade sig i sängen , så till sist tog Marie upp honom . När vi skulle lägga ner han i sängen ja då vaknar Theo och hostar som aldrig förr och piper i honom :(
SÅ vi får inhallera honom. Till slut somnar han..
Natten var inte något roligt , och eftersom jag hade lovat att jobba dag idag , så ville jag inte ringa och säga nej .
MEN Johan har vart hemma och tagit hand om sjuklingarna :) dom är trots allt väldigt pigga av sig , (det tyckte läkaren också ;)'

Jag har haft lite rast underdagen och jag jobbade endast till klockan 14, sen hem och åka till Nässjö sjukhus (då vetlanda inte har någon barnläkare) SÅ JÄVLA ILLA!!

Men läkaren i nässjö är blandden bästa vihar haft på väldigt länge , både läkaren och sjuksystern. Dom tog mig på allvar , och doktorn blev lite arg att dom inte hade skickat remiss till öron/näsa/ hals än. Dom har ju haft det fler än 3 gånger på 9 månader så. MEn hon har skickat en remiss . Så nu hoppas jag att vi får ett bra besked snart. Det gör ont i mitt hjärta varje gång något av mina barn är sjuka :(
Nu har dom antibiotika så nu får vi hålla tummarna att dom blir friska :



NE alla barnen sover + mannen i huset ligger i soffan och snarkar .
Dags att krypa ner i sängen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback