Äntligen!!

Jag hatar snööö!
Eller egentligen inte , men den 20 oktober ska det inte snöa!!
Men ett plus i kanten är att det blir mycket ljusare ute på kvällarna :)
Inga vinterdäck heller för dom är i näshult ,men dom ska hämtas!!


För första gången på en månad längtar jag till helgen :)
En fartfylld helg blir det då mina vänner från gbg och växjö kommer hem:)
Och inredningsparty på söndag :)


Idag har det varit en tråkigt tvättdag! Herregud va tvätt det  blir med 5 personer..
Äntligen har det börjat lossna med maten för vår lille Theo :) Han äter jätteduktigt :) ÄNTLIGEN!!
Men med Melvin går det sämre :( men jag hoppas det lossnar snart för honom också :)

NEHE nu vaknar grabbarna efter några timmars sömn :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Skönt att maten går bra för Theo! Hoppas Melvin hänger på! :) Och när tiden är inne så kommer Tindra både sluta med blöja och napp också. :)



Ja, en promenad till lekplatsen vore ju inte fel. Ohja, Wille ÄLSKAR att gunga! :) Nästa vecka någon dag?

2010-10-21 @ 15:24:39
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Hej och tack så mycket! Ja självklart gör jag gärna det, det var den 4 januari de fyller va!? Så jag har lite koll i min bokningslista menar jag... ;)



Hoppas allt är bra med er, skönt att det börjar lossna lite med maten för Theo, Melvin följer nog efter snart! :)



Kramar

2010-10-25 @ 15:29:44
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Elin

Det tycker jag du ska göra, den är ju kanonbra! Hoppas du får den! :) kram Elin

2010-10-25 @ 21:20:46
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback