Glöm EJ!!

Jag har inget att skriva egentligen!!

Uppdatering på vårt liv , ja ne det har inte hänt så värst mycket sen förra veckan .
Maten går fortfarande inte så bra för grabbarna grus.. MEN men . Någon gång släpper det väl!!

Jo men vår lilla sessa hade ju 3års besiktning förra fredagen . BVC kom hem och gav henne massa beröm . :)
Hon är en liten aktiv tjej :)
Hon väger nu 14.3 och är 95 cm lång :) Min lilla tjej :)
När hon var 2  vägde hon 12.8 och var 86 lång så växer gör hon :)

Nehe grabbarna sover ska väl försöka vila ltie jag med :)


LÄNGTAR till helgen :)
OCH GLöm inte mitt och Emelies inredningsparty "Det lilla Extra" på söndag :)
Hörrni ställ upp nu och kom!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Nupp, än har vi inte hittat något vi vill ha! Ska på två visningar nästa vecka. :) Hoppas på att de är någon vi fastnar för!



Först nätterna lär hon säkert inte somna om, men sen, om man får in turin på det, så kommer hon ju lära sig att somna själv. Det kanske är värt lite mindre sömn om man får henne blöjfri? :) Tanten somnade om lätt. :)



Jobbigt med maten. Jag skulle nog vara helt förtvivlad fall Wille en dag helt plötsligt inte vill äta. Han gapar ju för allt. Och är jätteintresserad av alla mat! Dom får umgås lite med Wille så kansk ehan kan lära dom ett o annat när de gäller mat! Och så kanske han kan lära Tindra att inte använda napp. Wille har inte så mkt tuttbegär. han har den bara om han blir riktigt riktigt ledsen, eller om han inte kan somna.



Hoppas det löser sig med både napp o blöja för barnen. Tror allt kommer gå galant, bara dom är redo för de och ni är redo att ta både blöja o napp! Kanske kan ersätta nappen med nån snuttefilt eller docka?



Vi får ta en promenad eller besök till lekplatsen snart. :)

2010-10-19 @ 12:02:22
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: frederica

Jag hade gärna gått, men har lovat att gå på ett imorgon.

Men nästa gång du har klädparty så SKA jag komma :)Puss

2010-10-19 @ 13:26:13
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Varför längtar du till helgen? ;) <3

2010-10-19 @ 19:36:24
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Ingen fara fina du! Hon PM'ade på fejjan, men jag är tyvärr (eller ja, ska ju bli himla trevligt för mig!) på Öland den helgen, så jag kunde inte ta den beställningen. Du får så gärna tipsa vänner och bekanta, bara roligt! :) Sen väljer jag ju själv om jag har tid och möjlighet och ta dem utifrån andra beställningar eller om det är något annat inbokat sedan innan :)



Stor kram!

2010-10-26 @ 22:33:12
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback