Hipp hipp hurra :)

För Idag fyller min lilla sessa hela 3 år :)
Jag förstår inte vart tiden tar vägen ? Hon var ju nyss nyfödd liksom ? Nu kan hon ju nästan allt ;) (tror hon själv iaf)

Igår hade vi iaf kalas för släkten. Hon fick en massa fina presenter.. :) Tackar vi för .
Vi gick upp tidigt idag för att sjunga för Tindra  och gav lite presenter. Fick även tårta på sängen DET NI :) )
Idag börjar ju den årliga älgjakten . Så det lär ju bli sent för Johan så vi passade på att göra en mysmorgon :)

Idag blir det en mys dag för mig och barnen , ska även hinna gå en sväng till lekparken i det fina vädret :)
Jag håller på att göra en ny tårta till Tindrus . Hon ska ha lite 3års kalas i em . Hennes bästisar Maja och Emil kommer på besök :)

Ne nu är det dags att fortsätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback