Ibland..

Det är lugnt och tyst i huset . :)
Alla barnen sover så sött :)
I em/kväll har vi vart och hälsat på Johans kusin med sambo :) Dom fick en liten bebis i juli , en liten Minna . SÅ söt hon var :) En stor liten bebis 5.3 vägde hon när hon kom till världen :)


Sen har jag varit och handlat alldeles för mig själv :) UNDERBART!
Nu har jag betalat några tråkiga räkningar , men den pissiga lönen jag fick , jag mitt smarthuvud har ju glömt att fylla i föräldrardagar och eftersom jag jobbade 2 kvällar förra månaden så jaa fick man pissig lön .
Men nu har jag fyllt i några föräldrardagar så jag hoppas jag får lite pengar snart och snabbt :)


Nu ska jag krypa ner i en nybäddad säng :) Passade på att städa vårat sovrum och bäddade rent i alla sängar!
Har varit en liten slarver på sistone då jag brukar byta sängkläder en gång i veckan!
I pojkarnas blir det lite oftare för dom spyr och det kommer lite ersättning på täckena . :( Luktar så surt..


Imorgon kväll ska jag och Johan vara barnlediga , vet inte alls när vi var det sist .
Ska ut och äta gott och bara njuta för en liten stund iaf :)
Jag älskar mina barn så tro inget annat , men ibland kan det bli för mycket för hjärnan när 3 barn är tjuriga , gnäller för minsta lilla och inget duger . Ja då kan det vara skönt att komma hemifrån lite :)
Sen kan mina barn vara världens mysigaste och goaste också :) (men det är nog mest när dom själva vill det , jag vill att dom ska vara det dygnet runt )

Nehe krypa ner i sängen , imorgon står det STÄD av resten av huset på listan!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka & Alva

Visst kan det vara skönt att få komma iväg tillsammans. För man njuter ännu mer utav att få vara hemma sen =) sen behöver man ju lite egentid tillsammans med sin käraste ibland.



2010-10-28 @ 10:48:45
URL: http://beecko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback