oj..

Oj oj min lille kille Melvin gick precis 3 steg alldeles själv :) haha . men sen trillade han ihop på rumpan :)
Så duktig han är , han börja släppa mer och mer och står stilla en liten stund , men nu gick han alltså 3 steg men det var nog bara en engångsförtelse (hoppas) vill  inte att dom ska bli så stora fort!!
Theo han nöjer sig med att krypa och ställa sig mot möbler och gå lite runt dom :)

Jaha igår var man i ullared .
Upp tidigt och åkte klockan 6 , var där 10 över 8 . Vi gick raka vägen ner mot leksakerna vilket var tur för efter någon timma så kom det massa folk men vi hittade det vi skulle , dock inga kläder .  Det var för mycket folk där och jag hatar mycket folk runt omkring mig . Men julklappar till barnen och födelsedagspresenter är hittade :) + julklappar till mina systrar :) skönt att ha det klart .
Några hundralappar fattigare blev man , men det var det värt ;)

Fredag kvällen bestod av massa mys med mina barn , tacos med mina föräldrar och syster :) Så tråkigt att sitta själv ju för Johan jobbar ju natt bläää .

Idag har jag städat lite, ska ha lite barnvakt sen så jag kan städa lite mer + handla tills kalaset imorgon för min lilla tjej blir 3 på måndag :)


Nehe nu vill barnen inte att jag ska sitta här längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback