Onsdag!

Jaha då var det onsdag . Snart helg igen , men inte för att jag tycker om helger längre men men!
Förra helgen gick fort förbi , men dock var jag inte på något bra humör , stackars Lotta .
Och nu förtiden är jag supertrött , somnar runt 9tiden nästan varje kväll , känner att ögonen går i kors nu..

Har iaf tagit ur min hormonspiral , jag tålde den helt enkelt inte! Fasen fel vecka i nästan hela 3 månader , vart på uselt humör och mensvärk till 110 hela tiden . Men ifredags åkte den ur och vilken lättnad , värken försvann direkt :) Underbart!!!


Håller även på att skriva en liten inköpslista , för på fredag ska jag , Emelie och systeryster åka till Ullared :)
Ska bli så kul , shoppa upp en massa pengar  :)
Leksaker är ju så mycket billigare där än på babyproffsen och det jag har köpt till Tindra hr det inte varit något fel på även kläder till barn har jag hittat :)

MIN sessa är så duktig , helt blöjfri på dagarna :) Fyller 3 år på måndag .
Så stor hon har blivit , jag minns förlossningen med henne . Tog dock 14 timmar och med pojkarna tog det ju mindre än 2h från det att vi kom in ;) Men jag kan inte riktigt förstå att hon har varit lika liten som THeo och Melvin är nu ;)
Dom är för busiga dom grabbarna .. Dom blev ju hela 9 månader i måndags . Ja usch ja va tiden går .
Om 3 månader är dom 1 år .

Imorgon ska jag till Jkpg med Melvin , en undersökning på lillkillens njurar igen .
Hoppas hoppas dom inte hittar något fel . Så håll tummarna !!



Nehe nu ska jag nog ta och krypa ner. Ska ju upp relativt tidigt imorgon !
Natti vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback