Skryt :)

Då var det onsdag , halva veckan har gått . Snart helg igen , men nu längtar jag väl inte så  mycket till helgen !
FÖrra helgen var toppen :) Fredag Mys med vännerna , lördag var jag på förfest med vännerna . Lite skönt att få komma hemifrån :) Söndag var det inredningsparty hos Emelie :) Det blev lyckat . Tack alla som kom :)
Ja helgen tog slut alldeles för fort!!

NU är det ny vecka nya tag!
Igår jobbade jag heldag 8-16.30 :) Helt okej faktiskt :) också skönt att få komma hemifrån . Man uppskattar hemmet lite mer när man kommer hem efter en heldag med jobb =)


Jag måste skryta :) Min lille Melvin är så superduktig :) Han släpper allt mer och går fler och fler steg för varje dag :) Sitter han på rumpan så ställer han sig upp och går flera steg . Man märker hur stolt han blir :) Så duktig han är :)
Lille Theo tror ju att han också kan gå;) haha . Han är för söt . Han har så bråttom med allt , superstressad till max.. Plus att han släpper och går 3 steg sen trillar han på rumpen :) men han är också duktig .
Mina små killar som snart blir stora!!


Snart kommer sessan hem från dagis . Då blir det lite bus och sen får vi se vad vi hittar på :)

Det är tur jag har mina barn , dom är så söta och busiga så man får glömma verkligheten en liten stund :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja, nästa vecka funkar minst lika bra. :) Jobba på tisdagen, men torsdagen bör funka. Vi kan ju höras när de närmar sig.

2010-10-27 @ 21:14:30
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback