Trött!

Idag är det fredag och det betyder helg :)
Har precis fått grabbarna att somna , lille Theo har fortfarande feber :( jobbigt .
Natten har inte vart okej här asså , Melvin vaknade klockan 12 och ville inte sova. Dock var han lugn och låg och pratade , men fram till klockan 2 sen somnade han äntligen , men vaknade igen klockan 5 och ville gå upp..
Jag = DÖD , jag fick honom att somna om till klockan 7 sen fick vi gå upp . Tindra och Theo sov till 8 :) så Melvin och jag fick liten egen mysmorgon i soffan .

Han är så duktig ,går nästan hela tiden . Men med skor går inget vidare haha.
Han är tom med tidigare än Tindra på att gå :) Tindra var 10 månader och drygt en vecka .
På torsdag nästa vecka blir grabbarna 10 månader . Uuuj va tiden springer iväg . Eller vad säger ni ?
DOm var ju nyss pyttesmå .



Igår var jag och Johan i Sandsjöfors och åt good planka :) Trevligt med lite egentid .
När vi kom hem så bäddade vi ner oss och kikade på solsidan . SÅ jäkla bra , skrattar hela tiden :)
Jag köpte den till Emma men hon kommer snart hem så det är väl bäst att kika färdigt på den innan (hon sa att vi fick det) :)

Nehe nu ska jag och tindrus busa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback