ujj ,

Då är det 1 november imorgon . Förstår inte riktigt vart tiden tar vägen??
Var ju nyss sommar ??

Helgen är över för denna veckan iaf , och skönt är det . Ogillar helger numera..
Och vad har vi gjort i helgen jadu , i fredags hade vi som vanligt fredagsmys och kikade på idol jag och barnen :)
Johan var ju  med en stund och åt tacos iaf :) Sara och lille Emil kom förbi en stund :)
Är ju dödstrött på kvällarna så givetvis somnade jag innan idol var slut och missade vem som åkte ut .

Igår "Lördag" hade jag en egen dag :) Tindra bus var med Calle på någon teater , och grabbarna grus var hemma hos sin farmor med faster Marie :) Tackar jag för .
Jag var och handlade , gick en snabbrunda på stan , var hos min kära mormor och morfar :)
Dom höll på att lägga nya golv på nedervåningen så det blev kanonfint =)
Sen var vi nere hos Emelie där hon var barnvakt åt sina systerbarn :)
Både pojkarna och Tindrus lekte med både Maja och Elsa . Dom hade nog superkul .
Tindra var helt slut på kvällen och somnade ganska tidigt i min famn . Vi satt och mös och åt lite chips.
Tindra fick godis i fredags och hon var nog hög av allt socker så nu fick hon chips ist för det är ju inte lika mycket socker . :)


Idag har vi varit ute en liten sväng på trädgården . Haft fruktansvärd huvudvärk , och Melvin har nog fått en släng av ögoninflammation för hans ögon var helt igenklistrade efter han hade sovit en stund nu på em ? :/ stackars min lille kille . men nu är det inte något var och det rinner inte heller ? Usch ja .

PÅ torsdag blir mina små grabbar hela 10 månader :)
Då blir det ett besök på bvc , var ju ett tag sen nu..


Nehe nu ska jag snart läsa saga för Tindrus .-
Hel knasigt nu när vi ställde om klockan idag .:/
Theo ville ju gå lägga sig redan klockan 6 , Melvin är fortfarande pigg och vaken iaf . MEn inte får man sova längre imorgon för det. Det spelar ingen roll om dom går och lägger sig klockan 7 eller 9 dom vaknar tidigt som attan . MEn om dom går och lägger sig klockan 9så är dom på fruktansvärt humör dagen efter , men på relativt bra humör om dom går och lägger sig klockan 7 ,!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback