ARG!

Jaha då vart det söndag igen och ännu en helg har gått förbi med rasande fart.
Fredagen bestod med ladies night hos Nathalie . Åt gott och pratade lite och hade det trevligt :)
Tack tjejer .
Lördagen bestod av att först besöka stan med Anna , Lotta , Malin , Vilja, Lina och Amanda .
Och sen fick man vara lite fyllechaffis åt dom :) En trevlig kväll.. Tack tjejer =)

MEN jag förstår inte alls vart denna värld är på väg. Poliser och ambulans som inte får ta sig fram för att det ska bli uppror eller något ? Visst privatägd mark men När det ligger en tjej som har blivit misshandlad och orkar inte gå eller ta sig upp för att hon har så jävla ont ? Jag kanske får lite skit för att jag skriver detta nu . VAD VET JAG.. MEN jag blir så jävla förbannad på folk som inte har något annat för sig en att gå ut för att slåss . Söka upp bråk är det roligt eller ?
Ni borde få så mycket stryk själva .
Men till slut löste det sig ju.. MEN jag blir så förbannad .


Idag har jag jobbat en stund , annars har jag myst med mina fina barn.
I em var vi i lekparken med Sara och Emil . Tråkigt nog kom regnet :( Men vi hade det trevligt ändå .
Tindra och Emil fick leka av sig lite :)

NU vill jag att 4 dagar ska gå fort för på torsdag kväll när mina barn har gått för att sova då ska jag och Sanna ta bilen och köra till Göteborg. Det blir en helg med Lotta och Anna. :)


Och detta val går mig på nerverna ? JAG är inte insatt och nästa helg är det val ?
Har ni bestämt er för vad ni ska rösta på? Ni behöver ju bara svara ja eller nej (INTE vad ni tänker välja)
JAG har då ingen aning .


Nehe nu sitter jag i soffan och väntar på mannen min..
Ska även kika på mamma mia :)



Kommentarer
Postat av: Cicci

Svårt med alla dessa kläder..



Skor, ja, har knappt tänkt så långt.. Har hittat ett par vinterkänger på Skopunkten som jag tänkte köpa till Wille.. Sen får vi nog se om han kan gå i dom eller inte.. Dom lär väl inte gå så mycket ändå, om de så kan.. Men usch, ja, svårt!

2010-09-13 @ 08:00:03
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Amanda

Såg dig i lekparken igår =)

2010-09-13 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback