Datorlös!

Tjohej !
Då var det äntligen torsdag igen , fast från och med nu gillar jag inte helger längre då Johan ska börja jobba HELG! Dessutom nätter ! stor suck! men jag får väl tänka att han kommer vara hemma ganska så mycket i veckorna i vinter! MEN jag är mörkrädd!
Men nu i helgen kommer lilla Lotta hem ;)

Har varit utan dator i en vecka . SÅ jobbigt , fast så mycket mer man får gjort !
Data sladden är sönder , Johannes fick ladda den nere på sitt jobb TACK! Har även beställt en ny, men nu var det ju dags att betala dom där tråkiga räkningarna! Tänk va mycket mer man skulle kunna göra om det inte fanns några räkningar ;)


Annars flyter livet på här tycker jag!
Min lilla sessa har blivit en stor sessa helt plötsligt!
Förra tisdagen fick hon ett ryck (ett bra ryck) om att hon inte skulle ha blöja längre , sagt och gjort!
Det går superbra !! Inte en enda gång det har kommit utanför toaletten ;) Hon har dock blöja under natten än.
Men det kommer nog snart får vi hoppas! Så duktig min lilla tjej är . Och jag är så stolt , vi har försökt under sommaren men inte gett något resultat och så bara kom det en vacker dag :)
Min lilla tjej fyller 3 om 2 veckor ! Pojkarna blir 9 månader nästa vecka och jag ska åka till ullared nästa fredag :)

Jag har fått ett litet shoppingbegär , illa! Men gud så mycket fina tjejkläder det finns :)
DOck lite sämre utbud till pojkar , eller egentligen inte! men allt passar inte mina pojkar sådeså!!

Ni kanske undrar hur det går med utbyggnadsplanerna, det går bra!
Johan träffade en ritsnubbe i tisdags (han ritade upp svärföräldrarnas kök och allrum ) så då passade han på att rita åt Johan också :) Det var inte riktigt så vi hade förställt oss att det skulle se ut , men han tyckte det skulle se bättre ut så så han skulle komma någon dag nästa vecka så han kunde ge oss en bättre ritning + att jag skulle få se och tycka lite :)


Dagisplats ska sökas , ett jobb ska sökas , (vill jobba med det jag jobbar med idag) men eftersom jag snart är fulllasad så blir det inget :( suck!! Jävla skitkommun vi lever i!!
Men det ska väl lösa sig med jobb , och till våren får pojkarna börja på dagis . I mars någon gång hoppas vi!
Hade ju velat vara hemma till nästa höst , men men . Det finns fler barn som börjar när dom är 1 så . :)


Nehe nu ska jag se vad mina hulliganer gör för något skoj .
Tindra stängde in henne och pojkarna på sitt rum , jag fick inte följa med!

NEHE dags att göra lite nytta!!

Kommentarer
Postat av: frederica

Va duktig Tindra är :)

Vill att Noah ska sluta med blöja, men han är ju inte ens två än, så får nog vänta.



Jag vill med till Ullared !!



2010-09-30 @ 17:01:05
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åå, jag vill också till Ullared :)

2010-10-03 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback