Helgen över!

Dåså , söndag igen .
Det har varit skönt med helg . Men imorgon är det tillbaka till verkligheten igen .
Jag älskar att Johan inte jobbar på helger längre!!! Eller ja försöker iaf . Han jobbar ju på tok alldeles för mycket i veckorna.. :( men men , när man har eget företag så är det väl så . Jag försöker intala honom att han ska bli anställd ist . Men han vill inte det..

Har gjort smörgåstårta som vi ska snart mumsa i oss , om bara Johan kunde släppa trädgården i 2 sek..
Men faaasen va fint det blir i vår trädgård nu . Han är så duktig :)

Och jag har ångest över hur jag ska göra med grabbarna , dagis eller inte? jag har ju iofs inte så mycket jobb att komma tillbaka till .
Hmm man är ju ganska så liten vid 1 år , ? till nästa höst är dom ju mer eller mindre 1 och ett halvt ., det händer så mycket under ett halvår. :/ 
Kanske skulle fundera lite vad jag tänker göra med mitt liv , plugga eller inte ..

Idag är det sån där tänka dag , tänker alldeles för mycket .


Igår var iaf mina grabbar 8 månader :) så stora dom börjar bli nu .
Nu blir det söndagsmys med min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback