Hoppat!

Jag undrar om det bara är mina pojkar som hatar att byta blöja , skriker dom inte så snurrar dom .
Och starka och envisa är dom.. hmm..

Idag har jag vart på stan med Jessica och lille Olle , Sandra och lilla Nova :)
Jag passar på att göra sånt när Tindra ändå är på dagis , för hon gillar inte att gå i affärer..
Sen har vi varit ute lite under em och hoppat , hoppat lite till och hoppat ännu mer :) ja hon älskar ju som sagt att hoppa :)
Längtar tills vi gör iordning baksidan för då kommer det en sandlåda och lite mer roligare saker :)

Bara onsdag och torsdag kvar sen är det äntligen fredag igen :)


Nu har jag tänt ljus , ska sätta mig i soffan och kika på halv åtta hos mig + idol :)
Och vänta på att mannen min ska ta kväll!!!!
Lille Melvin har så svårt att somna ikväll , är ledsen hela tiden och vill gärna vara hos mamma..
En liten mammakille är han allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback