Tisdag!

Så nu har mina barn ätit sin kvällsmat , lite tidigt idag men det var gnälligt från alla håll och kanter :)
Gröt blev det för grabbarna , och Gröt och macka till Tindrus :)
Och ojj så bra gröten går för grabbarna , inga problem alls längre (trots att dom är förkylda) och jag är super glad :)
Men maten går inget vidare alls . Världens sämsta mamma är jag känns det som , dom är ändå 8 månader och borde äta ? usch usch . Men någon gång vänder det väl , SNART hoppas jag ..

Just nu har alla barnen pyamas på sig så nu blir det mys i soffan innan läggdags .
Tindrus vill se Musse Pigg , hon älskar musses klubbhus ;) haha. så söt är hon..

Idag har jag varit i jkpg med Martina , skulle bara till Ikea , men slutade med lite annat smått och gott .
MEN jag höll ändå i pengarna :) Men det var en trevlig dag :)


Planerar köket lite med älskling (när han är hemma) Igår blev det supersent , likadant ikväll..
Men men , är glad att han har ett jobb ;)
Grannen gick med på att skriva under lite papper nu ska vi bara söka bygglov , och snubben trodde det inte var några problem om grannen skrev under :) Det kommer bli askalas , LÄNGTAR!


Nehe nu ska jag mysa med barnen lite :)
FINNS INGET BÄTTRE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback