Trots!!

Torsdag och idag har vi vart på tvillingträff :)
MYSIGT!
Träffade Nathas som är 3 månader , och ojj vad man glömmer bort den tiden .
Sen en flicka och pojke som fyller 1 på lördag , 2 flickor som har fyllt 2 . Och mina grabbar på 8 månader :)
Synd att inte det var fler som dök upp , men nästa gång kanske det kommer fler :)


Jag hoppas innerligt att mina grabbar inte får samma humör som min lilla sessa.
Herregud , 3års trotsen den tar knäcken på mig , och värre lär det bli säger dom .
Kan själv , hör bara det hon vill höra osv osv..
MEN hon har även sina ljusa stunder min lilla sessa .
Som ikväll hade vi en liten mysstund efter hon hade tjurat över att hennes far hade åkt iväg .
Vi läste bok , jag masserade hennes ben (hon säger att hon har ont i dom) kan vara lite växtvärk..

Har även hunnit med att städa huset . Vilket var lite behövligt .
Sen har jag fått min vilja igenom när det gäller huset , nu ska vi bara söka lite bygglov , fråga grannarna , spara ihop pengar och lite annat smått och gott . Sen har jag mitt DRÖMKÖK förhoppningsvis , så håll era tummar nu på att allt går enligt planerna .. :)
Min Johan får en massa pluss i kanten efter denna vecka . :)


Nehe nu ska jag gå ner och vika min tvätt som plötsligt har växt . hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback