Underbar helg !

Jag har haft en helt underbar helg i Göteborg :)
Tack mina vänner .
Jag har sovit och vilat ut mig riktigt ordentligt :) känner mig så mycket piggare än vad jag har gjort på väldigt länge:)
Lite kort om helgen ,
Fredagen bestod av lite shopping på dagen , på kvällen var vi ute och åt och drack några öl/cider .
Lördagen bestod av en MYS dag :) var på Lottas jobb för hon jobbade en stund , sen handla lite mat och bara ha en riktig myskväll :) Tacos, godis, chips och en film :)
Så ja tack Lotta ,Anna och Sanna:)

Nu är man tillbaka till vardagen men vet ni , JAG älskar det :)
Har verkligen saknat mina barn , men det är så himla viktigt och nyttigt att barnen får vara med sin pappa och att han får känna på hur JAG har det varje dag :) Han har varit så duktig :)


Idag blir det en dag med mina fina barn , har saknat dom supermycket!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback