VILL HA HELG!

Det är bara måndag och jag vill ha helg nuu..
På fredag blir det mys med flickorna från stan hemma hos Nathalie :)
På lördag blir det mys med flickorna från GBG :)
Alltså en heel mysig helg med alla mina fina vänner :) Det finns inget bättre än att umgås med sina vänner. :)


Imorgon börjar IDOL om ni inte har missat detta ;)
Det är ju det bästa med alla uttagningar , man får ju sig en hel del skratt.


Ikväll har Emelie och Maja vart här , det blev ju inget gangstarparty eftersom det var inget folk som kunde komma , men Marie var här så Emelie och jag beställde lite fina kläder :)



NEHE nu ska jag mysa med min sambo som äntligen har behagat att komma in för kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

tyvärr blir det inget mys med mig ihelgen.. det slår ju allt. men vi ses ju nästa helg :) då åker vi till gbg!

2010-09-07 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback