Snart :)

Strax dags att åka och jobba sitt andra pass för idag :)
Natt står på schemat , sovande :0) och jag ska sova som en gris för jag har vart såå duktig idag :)
Barnen sover gott i sina sängar sen en timme tillbaka , gubben jobbar (Zacko är med honom) så det är en lugn och skön kväll :)

Imorgon när jag har slutat jobba så blir det apt i nässjö med mina goa jobbtjejer :)
Då ska jag äntligen få öppna polisbrevet , att det har kliat i mina fingrar . Har så gäärna velat öppna men bäst att lyssna på chefen min :)


Nu är det inte många dagar kvar tills vi ska åka till stöten :)
Daniel har ju ballat ur , så nu är det bara jag och Johantoan som ska åka i egen bil till stöten .
Det kan ju faktiskt bli ganska mysigt ;) Där uppe möter vi upp Anna , Lotta och Pierre :) Åhh vilken härlig och rolig helg vi ska ha!
Har tvättat upp all tvätt idag så nu finns det inget mer och tvätta! (Eller jo det fylls på fort här med 3 skitiga barn) 
Tack snälla Emma och Johannes för att ni ställer upp som barnvakt mellan torsdag och fredag , Och tack snälla Marie för att du ställer upp Fredag- Söndag :) Och älskade syster som är barnvakt på lördags kvällen så Marie får gå på en GÅ-RUNT-FEST eller vad det nu heter med sin älskade man :)


Imorgon kväll blir det packning , busa och gosa med mina älskade små fina barn!
Jag kommer sakna ihjäl mig på dom . Men dom är i trygga händer hela helgen :)


Nehe nu ska jag göra något annat än sitta här :)
Om jag inte skriver mer så får ni ha en underbar helg , för det ska VI ha :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Sv; Jasså? Men hur funkar de med blöja o så för Tindra nu då?



Tror jag inte direkt att W lärt sig hur man ska göra, men ändå.. Kanske det bara var slumpen. ;P De tror ju jag. Men vi ska börja öva nu.

2011-04-05 @ 21:27:37
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback