Uj , ja jag lever!!

Gott folk , JAG lever ;)
MEN är urusel på att uppdatera här i know..
Hinner inte sätta ner min rumpa i soffan längre . All min lediga tid går till mina barn just nu..

Uppdaterar mer en annan dag  , händer inte så mycket i vårt liv just nu .
Renorveringarna står still , trädgården ser ut som ett tattarhak ! (äntligen har Johantoan köpt sig en grävmaskin så nu kanske det blir ordning på torpet)
Vill göra mitt uterum till världens bästa och mysigaste rum , men just nu har jag NOLL IDEER!
Tur Lotta kommer hem till helgen så hon kan hjälpa mig med lite blommor iaf (får la börjar så iaf)

Åh jag längtar till helgen också för då kommer mina vännor hem!! ;) Underbart!!
Lions vårmarknad på lördag med barnen. Någon som vill följa med mig och barnen ? :)


Som sagt uppdaterar någon annan dag , för nu ska jag hoppa ner i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback