Underbar helg :)

Haft en UNDERBAR helg . :) Rolig , mysig , kärleksfull jaa allt man kan tänka sig .
Inte en sur min en enda gång :) (okej där ljög jag , men inget allvarligt iaf) ;)
Ja men ner för backen kom jag iaf , och helskinnad ;) Ramlade en gång i backen och 1 gång i liften och 2 gånger när jag stod stilla ? Vad hände liksom ;) haha..

Jag , Anna och Lotta hängde på dagarna eftersom vi var på samma nivå med skidåkningen haha..
Johan och Pierre åkte på djupare vatten!!

Ne jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta så jag säger så här , skratt , god mat , god dricka , mys med bästa vännerna och med Johantoan ;) åhh en helg gick för fort ..
Men jag saknade mina barn som tusan . Men det är nyttigt att åka iväg och bara umgås mannen och jag också.. Detta är 2a gången jag och Johan gör något ihop sen vår älskade Tindra kom till världen , och hon fyller hela 3 år i höst ? Så ja det är jätte viktigt att man gör saker ihop även om man har barn..


Har idag hunnit med att jobba på 2 olika jobb , för att snart åka till mitt rediga jobb och jobba natten igen!!
Längtar till helgen då blir det en massa mys med barnen!! Jag jobbar ju nästa helg ! Underbart att jobba var 4e helg och när jag väl jobbar den helgen så är det bara 8.30-13.30 ! Underbart!!


Nehe , jag håller alla mina tummar och tår för min vän Lotta också!! :)

Kommentarer
Postat av: lotta

Tack gumman hör av mig när jag vet mer:-)

2011-04-13 @ 12:22:04
Postat av: Sanna

Du saknade väl mig också hoppas jag? ;)

2011-04-19 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback