Unnat mig massor redan!!

Godkväll :)
Och ja då var ännu en helg förbi!!
Har faktiskt inte gjort så mycket eftersom pojkarna är lite dåliga igen :/ bläää!
Förkylda , hostar och snorar som bara den!! Mina stackars killar . Det får aldrig vara bra ..
Eller jo nu har vi faktiskt varit ganska pigga i några veckor , men det är väl nu dagisbacillerna kommer på riktigt :( blää..
Jaja , bara dom hinner bli friska tills nästa helg då dom ska ha barnvakt :)

Igår var jag ute i sandsjöfors iaf med jobbtjejerna :) gott gott!!
Och väldigt trevligt , och det vi inte visste innan om varandra bör vi nog veta nu vid detta laget :)

Har unnat mig lite vääääl mycket denna månaden , frissan , ansiktsbehandling , varit ute och ätit 2 gånger redan och det har vart ganska dyyrt faktiskt. och nu nästa helg ska vi ju till stöten och lär ju göra av med en hope pengar!! Sen har jag köpt utekläder till barnen och det är inte billigt må jag säga!! och då är vi inte riktigt klara ännu . Måste köpa både gummistövlar och tennisskor till pojkarna! Tindra har ju :)
Jaja , får se om jag får med mig gubben någon dag och handla skor till pojkarna , vägrar ju att gå själv med alla 3 !!!! ;)

Behöver inte vabba imorgon för snälla susanne jobbar åt mig på dagen så jobbar jag hennes natt :)
Tack snälla för detta!! har redan tagit bort en EM och en kväll denna vecka och det har jag egentligen inte riktigt råd med!!


Nu soover barnen så nu tänker jag faktiskt passa på att mysa med Johan!
VI har inte alls hunnit träffas det senaste . Bara gått om varandra och setts i dörren :/ hemskt jag vet!!
Men det ska det bli ändringar på om han bara kunde sluta jobba dom där förbannade helgerna!! BLÄÄ!!


Nehe ha det bra gott folk!!
OCH om 4 dagar är det VI som ska till stöten och åka lite skidor och förhoppningsvis inte bryta några ben haha :) Längtar som en took!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback