Vår!!

Våren är sannolikt här :) Eller ska vi säga sommaren?
För det har ju vart varmt som tusan!! MEN mina små barn har fått vara påklädda . stackarna..
Men eftersom det sägs att man ska svettas in våren och frysa in hösten så har jag försökt hålla detta!
Men mina barn har blivit sjuka ändå?
Men ja dom har ju inte haft vinterjacka och sånt , men en tunn vårmössa och en tunn jacka alternativt en hoodtröja ?

Lilla Theo har ju vart sjukast , stackarn. Hela påskhelgen hade han 40 graders feber. EN mor känner nog sitt barn mest. Jag ringde till sjukan och sa att jag tror det är öronen , och dom motsatte hela tiden.
Till slut skrev dom upp oss så vi fick komma under söndagen om inte febern hade lagt sig eller han inte vart piggare!! När jag slutat jobba och kom ut till svärmor för att äta påskmiddag hade Theo sovit en bra stund men vaknat och vart jätteledsen. Satte mig i bilen och åkte till Eksjö distriktmottagning!! OCH vad var det jag sa!! Dubbelsidig öroninflammation . Stackars mitt lilla hjärta ! Måste ju ha gjort så ont!!

Nu går han på antibiotika och mår mycket bättre! Dock väldans mammig ..


Idag är jag ledig , men börjar jobba klockan 21.00 ikväll för jag har nattpass!!
Barnen får vara hemma från dagis denna vecka , vi får pussla ihop att lite . Tur att jag bara jobbar 2 nätter till :)


ÄNTLIGEN har även Johan köpt sig en grävmaskin så håll nu tummarna så jag äntligen kan få iordning min trädgård gott folk :)

Kommentarer
Postat av: suzi-På tjocken

"Våren är sannolikt här :) Eller ska vi säga sommaren? "



Snarare hösten, eller ska vi säga vintern=)



Hoppas ni äe friska nu o har de bra!

2011-05-03 @ 21:01:55
URL: http://suzettejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback