Ännu en helg!!

Godkväll :)
Jaha och där gick ännu en helg. Förstår inte riktigt varför helgerna går så fort för?
Men ja vi har inte gjort så mycket i helgen , mer än att hunnit bli helt friska . Eller ja iaf barnen , jag är ganska förkyld (eller rättare sagt täppt i näsan)

Fredagen började jag med att jobba 9.30-16.10 . Sen hade Johan gjort tacos till jag kom hem sen var det dags för honom att jobba! Så jag och barnen hade lite fredagsmys innan pojkarna gick i säng..
Marie kom en stund och var barnvakt så jag kunde åka ut till mamma och fixa mitt cv som sket sig iaf !
Men i lördags åkte jag och barnen ut så nu har jag skickat iväg mitt cv . Tack min älskade vän Lotta som har hjälpt mig . Underbar är du!! Saknar dig så mycket! (även ni andra)

Ikväll har jag vart ute och gått med Nathalie. Det var ganska skönt ute så det var skönt med lite frisk luft!!

Det blir jobb hela veckan :)
Imorgon  8-15.10 .



EN liten fråga , jag har skor till mina pojkar men så fort dom får på sig dom så skriker dom och gråter , dom vägrar asså att ha på sig dom och får av sig dom fortare än kvickt!!
Hur gör ni med era barn? Vill dom ha sina skor på sig?
Jag tänker om dom ska börja på dagis i mars och inte kan gå med skor , hur ska det gå? Kommer ju bli katastrof.. :/

Nu blir det röven i soffan och tänker inte resa mig!!

Kommentarer
Postat av: Lowisa

Hej! ang pojkarnas skor, pröva lättare skor först, tex bara tunna typ "convere" Så att dom vänjer sig vid att ha något på fötterna.. Och sen kan man ju gå vidare till då sådana stora skor som krävs för årstiden..Eller så kan det kanske va så att dom är en smula för små? kolla det! Freddies fötter växte otroligt fort när han var i den åldern kunde bara ha skor i ca 2 månader.. Så e de ett teg sen du köpte dom kanske de hunnit växa lite till.. :)

2011-02-07 @ 06:53:35
Postat av: Emelie

Hej! Skönt att ni är piggare nu! Här har vi det varm och skönt, Maja badar i massor. Lite solande har det blivit också! Så skönt att komma iväg. Hoppas allt är bra med er, får ses när vi kommmer hem!'kram

2011-02-07 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback