Busungar!!

Ojj ojj .
ÄR fortfarande helt slut..
Sov från typ 20 över 11 till 13.05 . Då fick jag lite bråttom upp för vi skulle ju hämta storasyster halv 2.
Men vi var där i tid . :)
Nu skulle jag kunna krypa ner och soooova . Men icke , ska jobba natt i natt igen + jobba imorgon till 12.30.. Jaja , hoppas jag får sova lika gott i natt som dom 2 senaste , då klagar jag inte :)
Skulle egentligen behövt gå ut och gå en runda och få ordentligt med luft , men neee jag sitter i soffan och är allmänt slööö..


Jag har verkligen världens busigaste ungar .
Tror dom föddes döva , för dom verkar inte lyssna när jag säger att det är fel .
Men när dom väl gör något bra , ja då lyssnar dom väldigt bra? hmpf...
Nu pojkarna lärt sig att klättra upp för tvbänken , stolar , soffbordet . jaaa allt :(
Det spelar ingen roll hur många gånger jag säger ajj ajj , eller NEJ! dom gör det 1000 gånger och jag tar ner dom och säger att det är feel? Dom trissar ju varandra så himla mycket också..
Men trots allt är dom mammas pojkar ;) mina små fina barn.
Tindra har kommit in i en "pusselfas" ska pussla hela tiden . och jag må säga att hon är väldigt duktig :)


Nehe nu ska jag kika på halv 8 hos mig! Ser ju väldigt gott ut :)


Ha det bra gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback