FLYYYYT!!

Godkväll!!
Har precis kommit hem från en mysig tjejkväll hos Martina med Emma, Nathalie och Liam.
ÅT god mat , pratade och kollade på solsidan :)

Igår hade jag en liten barnledig fm med Anna, Lotta och Sanna .
Gick en runda på stan . Fy att ni bor så långt borta!!
Kvällen blev först lite god mat hemma hos Lotta och Pierre . Sen ner och bowla (jag var kass) sedan blev det hotellet :) Jag hade en väldigt trevlig kväll vänner! Inte ofta man är ute längre , så jag får tar vara på det :)

Några timmar sömn blev för att sedan gå upp vid 8 och vara en normal mamma igen ;)
Jag föredrar att vara mamma ist för det där utelivet man hade en gång i tiden. Förstår inte riktigt hur jag har pallat det innan då det var både fredag och lördag? Jag har ju vart helt död idag ?
Men någongång är ju faktiskt väldigt trevligt och roligt . (OCH än är jag ju ung) haha..


OCH nu har jag flyyyyt . Inte ens du kan förstöra min glädje!!
I fredags innan jag gick på helg så pratade jag med min "nya" chef!
Ja ni läste rätt :) Jag har fått jobb , som personlig assistent!! JAG är så fruktansvärt glad och lycklig nu!
Jag börjar den 1 mars , och pojkarna börjar 7 mars på förskola!
På fredag ska vi träffas med chefen igen och få våra scheman och skriva på lite papper och sånt!!
HELA HELGEN har varit helt perfekt helt enkelt!!


Nehe nu ska jag krypa ner hos min snarkande Johan , jobb imorgon mellan 8-16 sen blir det jobb hela veckan ut!! ÅHH!
Jag är såååå lycklig! Har såna fina barn , en fin sambo , fina vänner , fin familj!!

Kommentarer
Postat av: ewelina

kul att du fått jobb, grattis!!! :) Låt ingen förstöra din glädje. tror bara dom är avundsjuka !

2011-02-21 @ 11:10:54
Postat av: Cicci

Åh, grattis till jobbet. :)

2011-02-21 @ 15:13:52
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback