FY FAAAN!!

Jag är så arg just nu!!
VARFÖR säger man till folk att man "älskar att förstöra för andra familjer" ?
Letar upp folk man kan förstöra för?
Är DU så jävla avundsjuk eller vad är ditt problem??
Trodde du inte att det skulle komma fram vad ni 2 planerar eller ?
Ni är ju för faan helt sjuka i huvudet!! Finns ju inte ett JÄVLA rätt någonstans!!


Jag som var på toppenhumör efter en härlig , fast en kall morgonpromenad med Nathalie, Liam och Malin .
MEN nu är jag såå arg!! och så ska man jobba och försöka vara trevlig ?
AJA!!



Kommentarer
Postat av: Isabelle.

Tråkigt :( Tyvärr finns de folk till allt.. Men att vissa verkligen e så jävla korkade.. Herregud! Man tycker synd om dom. Hoppas verkligen de känns bättre snart, o att dom där idioterna lägger ner! Stor Kram! *

2011-02-14 @ 16:09:44
Postat av: Cicci

Ajdå... Du verkar ha de jobbigt! Hoppas allt blir bättre! Och ja, det måste vara avundsjuka! Du har ju TRE helt underbara barn! Och vem vill inte ha de??

2011-02-14 @ 21:24:12
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

Snällt sagt - De är IDIOTER! Så låt dom inte förstöra!



Försök strunta i dom. Du är mkt bättre än dom!!! De kan jag garantera! :)

2011-02-15 @ 08:43:16
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback