Håll tummarna!

Godkväll:)
Jobbade visst 8-16.10 idag . Imorgon börjar jag 7.30 - 16.30 .
Men hade en väldigt bra dag på jobbet :) Fick några bra nyheter faktiskt :)
SÅ kära ni , håll tummarna nu :)

Ringde även om förskolekplats till grabbarna . Och dom håller på att kolla på ärendet?
Vi har ju sagt att dom ska börja den 7e mars .
Och får vi inte plats på tomasgården (där vi har Tindra)  så ska dom öppna en tillfällig förskola på bättringsvägen?
Men jag har fått för mig att dom lokalerna är utdömda ? Eller har jag fel om detta??
AJA , jag behöver få ett svar och det inom snarast!!

Nu ska barnen få gröt och macka , sen ska dom i säng . :)
Efter det ska jag och Nathalie gå en promenix  :)

Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Det ska öppnas ett dagis på bättringsvägen. En kompis har fått plats till sin son där.


Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback