Han kan han med ;)

Godkväll!
Nu har jag slutat jobba . Imorgon är jag ledig hela dagen , torsdag blir det ett pass mellan 7-23 .
Hur ska jag orka är den stora frågan ? DET märks!!
Sen blir det en ledig helg då jag ska umgås med mina små barn och bara mysa med dom och hoppas att dom blir friska !!

När jag kommer hem så är huset iordningplockat , diskmaskinen tömd även inplockad disk och dammsugat:)
Hann ju bara laga mat innan jag började jobba och precis äta upp . Idag gjorde jag mina hemmagjorda pannbiffar och dom är såå super goda!! :)
Och lämnade huset ja i en enda röra ;) så Ibland kan min Johan toan också vara duktig :0) tack <3

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova några timmars sömn (hoppas på det iaf)

Natti Natti !!

Kommentarer
Postat av: frederica

Japp, dom ska få ett varsitt litet rum :)

När det blir fler barn får väl Noah flytta ner, eller så får dom dela rum ett tag.

Kommer bli så skönt att flytta upp och få mer plats :) Att man inte gjort det här tidigare...

Nu blir det allt 161 kvm stort, hihi.



Hur gör du dina pannbiffar ? :)



Pussen

2011-02-01 @ 22:54:56
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: Frida - ung 2 barnsmamma snart

Tack:) de skickade jag efter från pandura. Jag tror de heter så.Var etta år sen jag köpte dom. Men de är i tjock papper typ. Kostat 50 kr styck.

2011-02-02 @ 08:22:57
URL: http://ungmammatmelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback