Inget speciellt!

Godkväll .
Har väl lugnat ner mig lite iaf! Men är fortfarande ganska arg!!
MEN en sak tjejen ska du veta , du vet nog inte vad förtal handlar om .
MEN du har precis lyckats! OjJ ojJ!


Har jobbat kväll , och det gick super . Jag älskar mitt jobb!!
Nu går jag mest och grubblar om framtiden? Hur ska det lösa sig med jobb och hela den biten?
Ja någon gång löser det sig väl!!
Imorgon blir det mys och bus med barnen innan jag ska jobba kväll igen!!


På torsdag ska jag ha egentid , inget jobb inplanerat .
Först blir det en tripp till frissan , ett STORT måste . Skäms ju nästan att gå ut och visa huvudet!!




Jag måste nog ha världens busigaste barn .
Men dom är det vackraste för mig!!
Då var "alla hjärtans dag" över för detta året..
Så nu ska jag mysa mig in hos en snarkande liten Johan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback