Iphone :)

Sitter i soffan efter en promenad med Nathalie och lille Liam :)
Är helt slut , ska krypa ner i sängen och sova snart! Upp klockan 6 , eftersom vi åt rester ifrån igår så är jag tvungen att laga mat imorgon .
Jag mitt smarthuvud glömde ta fram kyckling innan jag gick ut !!


När jag kommer hem från promenad så ligger det en iphone 4 här :) SÅ nu är jag också med i iphone klubben :)
Tack Johannes för att jag slapp resa röven och komma ner till expert , ist får man den hemkörd direkt av er :) Sån service skulle man alltid ha :)


Nehe dags att krypa till kojs ;)

Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

sv: ja vad jag fattat det som så är det dom lokalerna. Om dom är utdömda eller ej DET vet jag inte. Vi får hoppas på inte, om dom ska ha barn där.


Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback