Jobb!!

Godkväll!!
Nu är det bara 3,5 timme kvar sen slutar jag ! Ska bli så skönt att få gå och lägga sig och sova :)
Fast ja , jätte jobbigt har jag inte haft det idag . Har mest haft flytande tid (vilket innebär att jag ska vara tillgänglig på telefonen och åka dit där  det behövs folk) .
Mellan turerna har jag vart hemma och umgåtts med mina små barn :)

Imorgon blir det lite jobb till . Ska hjälpa en jobbarkompis som ville gå på en begravning och bemanningen fick inte in någon vikarie och jag är så snäll och ställer upp :)

Igår kväll blev det en spontan men trevlig tjejkväll hos Martina :) Fick supergoda varma mackor och blev en hel del tjöt och skvaller ;)


Frågan är vad vi ska hitta på i helgen , blir en lugn helg .
Får nog ta det lugnt att träffa folk än , så vi inte smittar ner någon..
Men nu är iaf pojkarna mycket piggare :) så skönt!!

Dags att bege sig till jobbet igen!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle.

Vart nånstans jobbar du? :) Trevlig helg! Kram

2011-02-03 @ 20:10:56
URL: http://isabellepetersson.blogspot.se
Postat av: Emelie

Hej vännen! Skönt att allt är bättre med barnen!! Här har det varit fullt upp hela veckan med sena kvällar på jobbet, packning osv. Men nu är allt klart och imorgon åker vi! Jag hör av mig när vi är där! Ha det så gott, kramar

2011-02-03 @ 22:12:39
Postat av: Isabelle.

Jobbar som timvikarie jag med. Det rullar på, och jobbar väldigt mycket! Men bara nätter, så är i nattpatrullen, på vilan, och mogärde. Ibland Dalbo ute i Ramkvilla också! :) Kram!

2011-02-03 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback