Lite bättre!

Godkväll!!
Nu har jag tänkt igenom fredagens inlägg . Nu känns det ändå lite bättre .
Det är ju bara en vecka av 4 . Men ja det känns i mitt hjärta ändå!
Ska försöka byta bort en dagstur mot en kväll , någon söt själv vill nog hellre jobba dag .
Då behöver dom ju bara gå mellan 13.30- 17.. ;)

Jaja , nog tjatat om det !
Helgen har gått förbi med rasande fart!
Fredagen blev bara mys med barnen , igår hade vi en mysdag också .
Var ute hos mamma och pappa en sväng och hade det trevligt! Blir ju lite bortskämd när man kommer hem till dom ;)
Johan jobbade hela dagen , kom hem lagom till melodifestivalen!! Somnade innan klockan 10 igår kväll .
Men var ändå död idag när barnen vaknade vid 6 . suck!!!

Nu ska jag strax iväg och jobba natt. Sista natten för ett tag inom kommunen .
Imorgon är det möte med mina nya jobbarkompisar ! :)
Johan ska iväg hela dagen imorgon så jag blir själv med barnen imorgon också . Vad ska vi hitta på??


Längtar till nästa helg :)

Nehe nu ska jag göra mig i ordning för natten!!
Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback