Lycklig!

Godkväll!
Har precis vart ute och gått en skön runda med svägerskan Marie :)
Så skönt det är ute , fast kallt!!
Nu ska jag ladda om för lite jobb i natt!! Jobbat först till 4 ..
MEN nu blir det att jobba natt resten av veckan , dessutom sovande :) helt underbart!
Längtar så till fredag då vi får våra scheman . Vet iaf att vi ska jobba var 4e helg och det är ju ganska bra och skönt!



Hörrni vänner , förlåt för att jag är världens sämsta på att höra av mig just nu , men det har vart så mycket med jobb , och om det inte är jobb ja då är jag ju mamma åt världens bästa men busiga barn ! + ett hem som måste skötas om i mellanåt! Usch jag har dåligt samvete , ett sms kan man ju iaf skicka (jag vet) men jag hatar att skriva sms!!
Jaja , ni vet att jag tänker på er iaf varje dag!!


Nu ska jag pussa lite på Johan innan det är dags att jobba . Slutar halv 8 imorgon bitti och det ska bli helt underbart att få vara med mina barn!!

Är så fruktansvärt lycklig just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback