Men ÅÅÅÅÅH!

Åhh sitter och skriver i barnens schema för dagis .
OCH mitt hjärta det blöder , en vecka måste dom gå 28 timmar ? FYYYYYYYYYYYYYY!
Jag vill inte , jag vill inte!! Jag gråter så fort jag tänker på det !
Men med en karl som har eget företag vet jag inte hur jag annars ska få ihop det ? Han slutar ju iaf tidigare än mig och kan hämta dom tidigare ? MEN ändå..
Visst det är 1 vecka på 4 , resten av veckorna går dom max 17 timmar!! MEN just 1 vecka ?
ÅHH dom är ju så små än?
Sen vill jag inte börja styra om schemat innan det ens har dragit igång ? NE FY nu har jag sån ångest !
NU vill jag inte ens lämna dom på dagis längre!! Tindra vet jag ju , hon klarar ju sig . Hon älskar dagis , hon har så många kompisar där , men mina små pojkar!! ? dom kan inte gå i skor ens och knappt äta vanlig mat? NEJ Fyy va ont det gör i mitt hjärta!!

Alll min glädje jag hade , den är just nu borta!!!
FYYY jag saknar min Johan ! kom hem nu ist!!
Ska gå in och kolla in barnen igen sen ska jag krypa ner i sängen!!

USCH vilket depprimerande inlägg det blev!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu har ja varit inne på din blogg säkert 100000000 gånger och du har inte skrivit något nytt haha de är ju enda bloggen jag läser så du måste ju underhålla mig!

Gärna med lite bilder på dina godingar:)

2011-02-27 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback