Mycket jobb!

Godkväll ,.
Hinner inte riktigt med mitt liv längre , !
Idag när jag väl kom hem från jobbet vid 6 så gick jag ner i källaren och insåg genast hur mycket tvätt det hade samlat på sig? SHIT! SÅ blev 2 maskiner tvättade ikväll iaf , resten får jag ta imorgon för imorgon är jag ledig hela dagen! LYCKADES att säga nej till jobbet!! Duktiga mig!
NE men jag behöver vara ledig ,behöver vara med mina älskade fina barn!!
Dom har inte sett sin mamma mycket denna vecka!!


Nästa vecka är full med jobb , även lite nätter :) KUL...
Åhh vill bara ha ett positivt besked nu! (snälla)


SKA äntligen till frissan imorgon , vilket ska bli så underbart och skönt!
Sen en runda på stan , för att försöka hitta något att ha på mig på lördag ?
Måste även köpa gardinstänger . Har dragit ut på det för länge nu!!


Nehe jag skriver mer imorgon mina vänner!
NU ska jag gosa mig in hos min JOHAN!! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snart är det lördag <3

2011-02-17 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback