Nöjd!

Godkväll :)
Underbar fredag !!
Började dagen med att vakna upp efter en jobbnatt! Hem och pussa lite på Johan och barnen innan jag åkte till nässjö med mitt nya jobbgäng , det blir nog ett bra gäng hoppas jag :)
(tror nog att jag ska vara kvar som lite timvik i kommunen bara för att variera lite kanske?) jo men det tåls att tänka på!!
Men jaa nu är jag anställd inom Frösunda :) Det känns så jävla bra hörrni!!! ÄR så glad!!
Fick ett schema idag , och jag hoppas det kommer att funka!! 5 nätter , 4 kvällar , 7 dagar på 4 veckor ? Det är väl ändå helt okeJ!! ? Jo men jag är hel nöjd . Chefen verkar superbra och även mina "nya" jobbarkompisar! Vi blir nog ett härligt gäng!!

Efter det var jag och stoooorhandlade , och då menar jag storhandla , dyyyrt men kylskåpet fullt igen!!
Hem och ha fredagsmys med barnen för Johan åkte och jobbade , blää!!
Men i helgen blir det ingen övertid för honom utan imorgon ska han jobba 6 h sen komma hem och umgås med oss!!!!!!

Nästa helg ska vi på mora träsk!! :) KUL ! Det ser Tindrus fram emot!!


Nehe nu ska jag skriva i barnens schema för dagis!
Var ju även tvungen att köpa mig en almenacka idag så jag vet lite hur jag jobbar!
NU måste jag köpa mig en handväska (har ju haft mina saker i skötväska i snart 4 år ;) haha.


Nehe nu ska jag mysa lite med Tindra innan hon somnar också!!
Trevlig helg mina kära vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback