Slut på mammaledigheten!

Godkväll!!
Idag är sista dagen på min mammaledighet , (min sista) nu känner jag att det ska bli väldigt kul att börja jobba lite . MEEEEN jag kommer sakna att få vara hemma med mina små busar!
Men jag ska ju vara föräldraledig i 3 veckor i sommar och 1 vecka semester ;)
Har vart på möte idag . Mycket nytt och jag tror det här kommer bli såå bra :)
Imorgon börjar allvaret . En tjej ska gå brevid mig imorgon kväll , och enligt chefen ska jag inte behöva jobba utan "hon" ska göra det . haha . Att jag ska köra med henne ;) nedå , ska vara snäll . Men vara på jobbet utan att göra något är inte min grej ;)
Hoppas vi blir ett härligt jobbgäng tjejer ! :)


Tack snälla söta Emelie för att du orkade vara barnvakt åt dom 3 busigaste barnen i världen :)
Johan är i rättvik och kollar på någon maskin , men är på väg hem. vill ha hem honom nu!!!
Annars har vi inte gjort så mycket idag!

Nehe nu ska jag bänka ner röven i soffan och kolla på tv hela kvällen lång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback