Trött AB!

Tindra är på dagis , grabbarna sover gott . Jag tänkte nog göra dom sällskap med det faktiskt!
Är totalt slut i både kropp och huvud..
Johan åkte till torsbo precis .

Jobbar ju natt denna vecka (sovande) skönt. Men man sover ju alltid bäst hemma så är det =)
Imorgon ska jag dock jobba kvar till halv 1 efter jag jobbat natt!!
Lönen till nästa månad är såå efterlängtad!!
Denna månaden blir den nog inte så jättebra?
Ska bli så skönt när både jag och Johan kommer få 2 fasta löner . Nu har jag ju olika hela tiden beroende på hur mycket jag jobbar och inte..

PÅ fredag ska vi till nässjö och få våra scheman och skriva på papper?
Sen på tisdag drar det igång . ska bli spännande :)
Jag vill ha schemat nu, vill ju skriva i barnens scheman till dagis också , men får snällt vänta till fredag..
Hoppas barnen inte behöver vara så mycket på dagis nu i början , men förhoppningsvis ska dom få vara lediga med sin pappa varje fredag (och med mig om jag inte jobbar)



Vart är våren? Jag vill ha +grader och sooool...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback