Trött !

Godkväll :)
Har för en liten stund kommit hem från en liten långpromenad :) Underbart skönt det har vart ute idag :)
Synd att man jobbade till halv 5 och hann inte se så mycket och njuta så mycket!!
Efter jobbet åkte jag direkt hem till svärmor och åt gooood köttfärslimpa,sås och potatis :)
Gosade med barnen (dom saknar nog sin mamma nu när hon jobbar mycket)

Imorgon jobbar jag kväll då ska grabbarna på date med Nellie och Liam, och kanske lilla Molly på fm. :)
Vi ska ut och gå , så håll tummarna att det är fint väder imorgon :)
Sen blir det jobb på kvällen 16-21.30 :)



NEHE gott folk , jag ska faktiskt göra min kudde lite sällskap . SÅÅ TRÖTT!

Men mina vänner , skicka gärna ert nr till mig för jag mitt smarthuvud vet inte hur jag ska få över kontakterna till min nya telefon ? ;)


Natti Natti vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback