Ärligt talat!!!

Hej och godkväll :)
Ska strax hoppa ner i sängen .
Men först lite ord om helgen :)

Fredagen jobbade jag till 17 , och Johan började 17 . Så vi hann inte ses så mycket i fredags .
Men barnen och jag hade mysigt fredagsmys iaf :)
Somnade som en stock vid 9 tiden i soffan . skiit slut .

Lördagen gjorde vi inte alltför mycket , var nere hos min mormor och morfar .. Fikade och Tindra fick leka lite med Tilda och Olivia :)
Sen blev det melodifestivalen , men ja jag säger då det .
Det var bättre förr . OCH dessutom var det ju bara en kväll med alla artister som tävlade .
OCH vad hände med schlagern? För det är väl inte några schlagerlåtar nu eller ? jaja nog tjatat om det .
TROR ändå inte sverige har någon vidare chans..

Idag har vi vart ute hos mor och far nästa hela dagen , :)
Och nu ikväll har jag och Nathalie vart ute och gått en härlig men kall promenad .
USCH så kallt det är igen , var inte våren på väg nyss?


Förresten en underbar nyhet är att mina älskade små busungar har fått förskoleplats på tomasgården :)
Fick samtalet i fredags , (det räddade hela min helg)
Skönt att alla mina barn får gå på samma förskola , slippa åka runt halva staden för att lämna dom på en förskola !
MEN nu kommer dom dumma tankarna , att hur ska dom klara sig utan sin mamma ?
Kommer dom att klara sig på förskola? Kommer dom tycka det är roligt att vara ifrån sin mamma? haha .
VIsst är jag löjlig ? MEN åhhh . nej men jag får helt enkelt intala mig att det kommer gå bra , dom kommer inte gå så många timmar eller ja det beror ju på om jag har jobb , men nu är jag arbetssökande iaf . Har ju sökt lite , men med min vanliga otur så lär det väl dröja innan jag får mig ett jobb!!!



Imorgon är det även ALLA HJÄRTANS DAG , herregud så patetiskt .
Varför just en dag , dom höjjer ju priserna på allt tills imorgon , så löjligt .
Varför inte vara gullig mot sin älskade precis vilken dag som helst? Varför just en speciell dag om året ?
(jag är en tjej som gillar gulligull och puttinutt annars , men inte att man ska behöva en just speciell dag för det ) ÖVERSKATTAT!!





Det blev ett långt inlägg , men nu rundar jag av med att jag längtar så fruktansvärt mycket till nästa helg... Då blir det att umgås med tjejerna , 25års fest och massa skojigheter :) NI är så saknade mina små vänner!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Längtar massor <3

2011-02-14 @ 09:49:17

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback