Spännande!

Heej .
Inatt jobbar jag sista natten för denna vecka , eller ja söndag till måndag också.
Men sen ska det bli rätt skönt att få sova i sin egna säng , (fast att jag har sovit väldigt bra jobbet)
Ikväll har jag och grabbarna städat och dansat för fullt :) Melvin älskar att dansa , Theo bara skrattar :)
Tindra har vart med sin pappa ute hos sin farmor och farfar :)
Hon sov nu när dom kom hem .
Så nu sover alla barnen gott i sina sängar :)

Imorgon kommer lönen , ganska efterlängtad . Inte så mycket dock :( BLÄ!
Men men .


Åå är så nervös men samtidigt ska det bli spännande imorgon .
Längtar sååå tills imorgon! :)


Nehe nu ska jag pussa lite på Johan toan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback