1 årskontroll/läkarkontroll

Godkväll !
2 av 3 barn sover , Johan söver Tindra just nu .
Jag satte mig precis och ska kika på halv 8 hos mig ;)
Det skulle vara kul att vara ett gäng och göra det under en vecka :)
MEN jag är världens sämsta på att göra mat asså :( suck!

Ettårs kontrollen gick ganska bra idag .
Theo är lite hjulbent , men hon kände på hans höfter och hade inget att säga om dom . ?
Förhoppningsvis växer det bort av sig själv. (det hoppas jag ) men det är nog därför han är lite klumpig trodde läkaren .
Men ja annars gick dom igenom utan anmärkning ;)

Lilla Theo väger idag 9825 och är 76.6 lång :)
Medan lilla Melvin idag väger 9730 och är 76.7 lång :)
SÅ än har de inte kommit över 10 kg sträcket mina små godingar .
Tindra vägde på sin 1års koll 8750 och var 75.3 cm lång ..
Det är faktiskt lite kul att jämföra dom med varandra .

Men dom är så duktiga mina små pojkar .
Melvin är ju lite före med allt .
Han säger ju Mamma , pappa , Titta . Han vinkar och klappar händerna också .
Medan Theo har precis lärt sig att klappa händerna och när han vinkar så hälsar han som pappa gör i bilen ? ;) haha.


Är i behov av en mysig tjejkväll snart igen (TYP NU)



Nu ska jag fortsätta läsa min bok . Har kommit in en läsarperiod :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka & Alva

Vad duktiga dem är dina små pojkar =)..

Ett år går så fort...



Halv åtta hos mig är ju så bra, men nackdelen är att man bli såååå hungrig & sugen på allt smarrigt som dem lagar.



Hade gott!

Kram

2011-01-13 @ 19:59:11
Postat av: Sanna

Vi får ta och komma hem snart så vi kan ha en myskväll gumman <3 Saknar er.

2011-01-14 @ 17:18:38

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback