5 dagar sen..

Godkväll .
Ojj nu var det ju 5 dagar sen jag uppdaterade ;)
Johan lägger färdigt golvet i köket , och jaaa det blev ju lite schackrutigt asså , men det blir nog bra skulle jag tro :)
Imorgon ska han sätta golvlister =)

Vi var och kikade på kylskåp och frys härromdagen , så det ska vi inhandla oss  , ett STORT JÄVLA måste !
NU ångrar jag att jag har rostfria vitvaror , varför valde jag inte svarta ist? MYCKET snyggare! Men efterklok som man är . Nej men det blir nog bra med rostfritt också..

Imorgon måste jag verkligen ta och sätta mig ner och ringa till "tanten som har hand om förskoleplatser" måste verkligen få veta hur dom har tänkt , jag vill inte ha mina barn på olika förskolor!!


Imorgon ska vi nog på kalas hos lilla Maja som fyller 2 år :) stora tjejen nu ju.
Även min lilla pappa fyller hela 44 år imorgon . Men där blir det inget kalasande förrän till helgen .



Förövrigt ser mitt hem ut som om en bomb har slagit ner :/
Julpyntet är fortfarande uppe ILLA!!
Men så fort köket är färdigt , fönsterhyllorna är på plats då ska jag städa!! :)
Och ta bort julpyntet och in med våren :)

Först köpa gardiner till köket , nya lampor!! ÅÅhh jag vill till ullared nu!!!!


Ne men jag tror jag faktiskt ska göra min säng lite sällskap .

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag vill ha fredag nu så jag får träffa dig och barnen och se de nya köket :-)

2011-01-18 @ 22:19:06
Postat av: Cicci

Våra julsaker är också uppe, eller ja, bara stjärnorna i fönstret. Jag vill inte ta ner dom. Tycker de är så fint med stjärnor... Haha. Men men, måste väl ta tag i de snart. ;P

2011-01-19 @ 09:54:46
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ska du inte ha kvar din marremacko (oj vilket stavning, haha), den turkos/bruna vill jag köpa den!

2011-01-20 @ 11:29:06
Postat av: Rebecka

Svarta vitvaror är skit snyggt =) Vi kommer satsa på ett vitt kök med svarta vitvaror när vi nu byter vårat =)...



Låter som erat kök blir kanonfint!

2011-01-20 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback